Budování osobní značky zevnitř
Existují dva typy značek – osobní brand a firemní brand. Osobní brand se buduje rychleji a snadněji než ten firemní, a to proto, že lidé se lépe identifikují s lidmi než s firmami. Pojďme si ukázat hlavní podstatu značky jako takové a principy, které jsou pro oba typy společné.
Značka vlastně není nic jiného než příběh, který si o vás vyprávějí vaši klienti. Vaši značku tvoří to, co si o vás klienti a zákazníci myslí, co o vás říkají, jakou s vámi mají zkušenost. Vy sami byste měli mít jasno v tom, jaký chcete, aby ten příběh v hlavách jiných lidí byl.
Představte si, že stojíte třeba na pódiu před velkým množstvím lidí a máte dvě minuty na to, abyste jim popsali vaši značku. Co jim řeknete? Jaká je ta zpráva pro ně? Mělo by jít o nejvnitřnější popis toho, co děláte, čemu věříte a o čem to vaše podnikání nebo práce je.
Zkuste si odpovědět na několik otázek, které vám pomůžou přijít k tomu příběhu a definovat vaši značku.
1. Pro co chcete být známí na trhu?
Co jsou věci, pro které jste, nebo jste byli, známí mezi lidmi?
2. Co chcete, aby se o vás říkalo?
Jaký je váš příběh, který chcete, aby si o vás ostatní lidé vyprávěli? Jaké jsou vaše milníky a výsledky na trhu? Co se vám povedlo?
3. Za čím si stojíte?
Čemu věříte? Jakou filozofii vyznáváte? Co je váš životní přístup? Co si myslíte o vaší oblasti, čemu v ní věříte, co oproti jiným například chápete a děláte jinak?
4. V čem jste jiní?
Co je to, co vás naopak nedefinuje, proti čemu v uvozovkách bojujete, respektive jdete příkladem tím, že děláte jiné věci?
Tohle všechno vytvoří značku, která bude na trhu rozpoznatelná a se kterou se lidé budou moci identifikovat.
Když začnete jasně komunikovat, kdo jste, v co věříte, co děláte, některým lidem se to nebude líbit. To ale nejspíš nebudou vaši zákazníci, kteří vám budou přinášet peníze. Ovšem pokud se o tyhle věci nepodělíte, nezískáte ani skupinu, kterou chcete, a to lidi, kteří vás budou mít rádi, budou vás milovat a podporovat, stanou se vašimi fanoušky, zákazníky a budou vám dávat peníze.
Ať děláte cokoliv, nezapomeňte, že venku jsou stále tisíce zákazníků, kteří zatím o vás nic neví. Krásně to vystihuje jedno nádherné rčení od Joea Vitaleho: There is a customer born every minute. – Každou minutu se rodí nový zákazník. A tak vaším úkolem je neustále opakovat a opakovat, co děláte, a sdílet váš příběh se světem.
David Kirš
Co je to Každoden?
Mám rád zdánlivě náhodné situace, které nás mají v životě něco naučit. Taky situace, kdy se v našem životě objeví nějaký člověk a přinese nám nějakou informaci, zprávu, něco pro nás důležitého.
David Kirš
Jak na problémy?
Řešíte problémy, nebo skrz ně procházíte? Jdete životem, anebo život řešíte? Na první pohled se možná zdá, že v těchto dvou věcech je pouze malý rozdíl, ovšem ve skutečnosti tahle malá věc dělá veliký rozdíl.
David Kirš
Jak teče energie ve firmě
Dnes se podíváme na to, kudy proudí energie ve firmě a jak uvolnit bloky, aby mohla proudit k tomu, aby se naplnila vaše vize a váš cíl. Tohle je kruh a v něm jsou čtyři části.
David Kirš
10X Myšlení
Dnes se podíváme na techniku pokládání myšlenek 10x, kterou znám od anglického kouče Dana Sullivana. V čem spočívá, jak vám může posloužit?
David Kirš
TO DO strategie
Dnes si ukážeme velice jednoduchou strategii, která vede k tomu, aby se věci staly a náš TO-DO list byl vždy prázdný. Jestliže použijete tenhle princip, kterému říkám TO-DO trojúhelník, spousta věcí se pro vás změní.
Další články autora |
Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve
Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...
NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média
Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...
S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti
Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...
Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda
Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...
Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“
Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...
Fotbalový zápas se dohrál noži. Další důkaz, jak války klanů sužují Německo
Premium Tam, kde kdysi přilétla nějaká ta rána pěstí, se dnes střílí. Řeč je o okresním fotbale v Německu,...
Chybí důležitý lék na astma, i kvůli ceně. Kdo koho vydírá? přou se lidé
Premium Češi s astmatem, alergií či chronickou obstrukční plicní nemocí složitě shánějí lék ve spreji...
Na Ukrajině se už vykládá pomoc z amerického miliardového balíku
Americká vojenská pomoc pro Ukrajinu v rámci balíku, který Kongres schválil koncem dubna, již...
Při hromadné nehodě na Karlovarsku zemřel člověk, další čtyři se zranili
Vážná dopravní nehoda dvou osobních a nákladního vozidla uzavřela silnici I/6 u Čichalova na...
Prodej bytu 3+kk 75 m2 (Mezonet)
Štramberská, Ostrava - Vítkovice
4 250 000 Kč
- Počet článků 22
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 649x
Nejspíš nejlépe placený internetový marketér u nás, který drží několik online prodejních rekordů. Zvedl v Čechách a na Slovensku vlnu info-podnikání, je vášnivým propagátorem poctivého email marketingu, info-marketingu, expert byznysu a také osobního rozvoje.
Dnes učí novou generaci podnikatelů, jak si (nejen) díky internetu zjednodušit život. Podívejte se na recenze Davida Kirše nebo zjistěte více o Davidovi Kiršovi na informačním webu.